CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 23 juli 2009

Oj oj oj oj oj.

Vad dålig jag är på att blogga, orkar/glömmer alltid :P Här kommer iaf en uppdatering på senaste tidens bravader.

Spenderade föra helgen i Stockholm, var och spelade på Ruinstaden, en airsfot bana dom har där... Hela helgen var totalt 110% lyckad! Hade verkligen skit roligt. På vägen upp satt vi och ölade, Ludde (http://grim-nyberg.blogspot.com/) lyckades kläcka en hel flaska rom och cola innan simlångsdalen (tror jag iaf det heter, kan juh fan inte Halmstad någonting :P ) och satt sedan och sjöng i hög falsett resten av vägen, dock till allas nöje. Hade kramp i skratt musklerna på noll tid :D
Vi andra var iofs inte dåliga heller, kläckte en bra hög vodka red bull på vägen, så jag var också rätt go i gasen :D Söndagen var det spel (tack till alla Stockholmarna som var där, kanon spel verkligen!), och sedan hemfärd (stackars Jonas som körde hela vägen, men tack som fan mannan för du gjorde det!). Körde på en räv på vägen, fan vad det small, men bilen klarade sig iaf. Räven sten dog dock. Här är även några bilder ifrån detta äventyret:







Och ja.. det är väl så det går juh just nu. Spelar airsoft, försöker trycka in lite figurspel när man hinner osv. Söker jobb som en liten galning, måste verkligen få en inkomst a.s.a.p. Jaja.. åter kommer när jag fått bilderna ifrån TF11 (andra laget vi åkte med) :D

Just det ja.. minnet är kort men intensivt. Jag är fascinerad över människor alltså. Man får höra att några har gnällt om en. Man konfronterar personerna i frågan, och dom blir sura! Alltså, snacka om att inte kunna stå för vad man säger till andra. Helt ärligt, om man snackar skit om någon, då ska man verkligen kunna säga det till den personen utan problem med. Annars ska man bara hålla sin feta snattra stängd. Visst, jag kan vara med och snacka skit om andra, men det är också saker jag kan utan problem säga till den personen själv.
Lite mer underhållande i kråksången är att de två som gnällt om mig och Anja, gnällde till en av Anja's bästa vänner. Alltså, IQ badboll, eller det bara jag som tycker det är rätt självklart att det kommer komma fram till mig och Anja då? Gösses säger jag bara. Tänk efter lite, snälla människor, och ska ni säga något mindre smickrande om någon, var då även säker på att ni kan säga det rakt till personen i fråga. Spring inte och gnäll till andra. Det är bara fegt och inget annat.

1 kommentarer:

Skitidetdu sa...

Ja, nu har det blivit ljud i skällan må du tro. Läs runt lite bland bloggarna ;-)

Puss